2Z0H8414234-230x225

Tek sada kužim naše klijente. Prije on-line pokretanja bilo kojeg njihovog Web site-a, najčešće nastupi “pauza” od 2 tjedna i uvijek sam se pitao zašto? Dok nismo radili na redesign našeg vlastitog site-a. EuroART93.hr trajao je 5 puta više od očekivanog.

Ideja, mockup-ovi i sam dizajn bili su gotovi prije 8 mjeseci. Ok… ne možemo reći da smo 24 sata radili na EuroART-u ali bilo određenih perioda kada se site mogao 2-3 dana raditi bez prekida.

Već u 10. mjesecu kompletan site je bio “ready to go”, barem smo mi tko mislili! Dakle CMS, frontend, mali ali slatki feature-i i ono što je ostalo je bilo SAMO složiti tekstove, slike i naše radove… E Miki moj… tu stojimo…

Složiti tekst “O nama”, pametno ga koncepirati da ne daviš ljudi a da opet u nekoliko rečenica kažeš tko si i kako želiš raditi ovaj posao, trajalo je oko tjedan dana, zatim sve to “pametno” prevesti na NJEM i ENG, još nekih tjedan dana, a tu govorimo samo o tekstu od nekih 10 rečenica, činjenica koje trebaš spomenuti. Zatim složiti naše “services” i ono što radimo, povezati to s referencama za nas je bila prava umjetnost, a kada je na tepetu došlo vrijeme da se unese preko 100 Web i grafičkih referenci, shvatili smo da ako ovaj Božić naš novi Web ugleda svjetlo dana biti ćemo sretni kao mali jazavci. Hvala bogu site je nekih 70% gore i funkcionalan je, ali plan nam je bio za sve veće projekte napisati Case study, zatim sve ono što smo htjeli i kako smo to napravili, što nam je bio problem i što je klijent zahtijevao, ali jednostavno svaki od takvih članaka je malo “remek djelo” za napisati, tako da obećavamo da će novi projekti (veći) imati takve “opise” uz sebe.

Poanta… dok radite na dizajnu, rezanju i integraciji CMS-a i programiranju, obvezno informirajte klijenta da krene raditi tekstove i slike, jer taj dio koji se uvijek definira kao “eto-vi-još-samo-unesete-sadržaj” postane noćna mora za timeframe nekog projekta…